Rólunk

Cégünk 2009-ben alakult a földügyi szaktanácsadás területén tátongó piaci rés betömésére. Letelt az első ötéves ciklus a gazdálkodók területalapú támogatási rendszerében, és ekkorra teremtődött meg az elektronikus kérelemkezelés lehetősége. Ez olyan kihívás elé állította a gazdálkodókat, hogy egyre többen kerestek meg, hogy segítséget kérjenek. Az üzleti kapcsolatok kialakulása során derült fény arra, hogy a gazdálkodók rengeteg olyan problémával küzdenek, aminek a megoldása szükségszerű, de ők nem értenek hozzá. Nyilvántartások kezelése, gázolaj jövedéki adó visszatérítés intézése, haszonbérleti és egyéb használati szerződések írása, a mezőgazdasághoz kötődő pályázatok írása, előkészítése. Mindezen problémák megoldása folyamatos fejlődésre késztette cégünket és kialakult egy komplex szolgáltatási rendszer, mely mindezen feladatokat megoldja a gazdálkodók részére gyorsan, pontosan és elfogadható áron.

Cégünk nem csak mezőgazdasági ügyek intézésével foglalkozik, hanem komplex informatikai megoldással rendelkezik a vadászathoz kapcsolódó földtulajdonosi közösségek feladatainak megkönnyítésére a regisztrációtól a kifizetésekig. A földtulajdonosi közösségek támogatását jelenleg az ország 3 megyéjében végezzük.

Jártasságot szereztünk a vízügyi szakigazgatás területén, mely lefedi a vízjogi engedélyeztetéshez kapcsolódó összes közigazgatási és katasztrófavédelmi feladatot.

A pályázatok összetettsége és a feladatok jobb minőségű elvégzése érdekében a cégvezető megszerzett egy pályázatíró képesítést, így magasabb színvonalon tudja a cég kiszolgálni ügyfeleit. Cégünk folyamatosan fejlődik és nyomon követi a változásokat mind a földügyi, mind a pályázati, mind a vízügyi, mind a vadászati szegmensben.

Természetesen nyitottak vagyunk minden kihívásra, ami megoldja az ügyfél közigazgatási problémáit.